مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:052021-12-30سياسي

تلاش دشمن در فضای مجازی جدایی مردم از ولایت است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش دشمن در رسانه های معاند و فضای مجازی که از آمریکا هدایت می شود جدا کردن مردم از ولایت است.

- ، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه تقلب رمز اغتشاش دشمنان در سال 88 بود، بیان کرد: دشمنان در طول هشت ماه فتنه از هیچ کاری دریغ نکرده و بارها اخبار دروغ منتشر کردند.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه فتنه گران در عاشورای 88، گفت: فتنه گران با چراغ سبز آمریکا و رژیم صهیونیستی به عزاداران حسینی (ع) حمله و صبر مردم مؤمن ایران را لبریز کردند.

وی افزود: مردم انقلابی ایران در طول هشت ماه فتنه سختی های زیادی کشیدند و خون دل خوردند اما هتک حرمت به اهل بیت (ع) را تاب نیاوردند و سرانجام در 9 دی به صورت خودجوش و بدون هیچ تبلیغاتی به خیابان ها آمدند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ویژگی قیام 9 دی، تصریح کرد: یکی از ویژگی های این تجمع مردمی این بود که تنها به رهبری توجه داشتند و در دستان آنها تنها عکس رهبری و حضرت امام دیده می شد.

وی ادامه داد: حضور مردم در اجتماع 9 دی بصیرت آنها را به دشمنان نشان داد و با توجه به ابعاد این فتنه، تنها حضور میدانی مردم می توانست این توطئه و خیانت را خنثی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن در فضای مجازی جدایی مردم از ولایت است

تلاش دشمن در فضای مجازی جدایی مردم از ولایت است