مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:202021-12-30سياسي

9 دی روز بر هم زدن ائتلاف پیچیده دشمن با مهره های داخلی بود


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: 9 دی یکی از قله های انقلاب و بر هم زننده ائتلاف پیچیده دشمن با مهره های داخلی و پافشاری مردم بر ارزش های شان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت السلام حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در اجتماع مردمی یوم الله 9 دی اظهار داشت: ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و 9 دی است؛ 9 دی که مردم ولایت مدار اصفهان قبل از دیگر استان ها حرکتی را آغاز کردند که باعث تثبیت انقلاب و ضربه زدن به دشمنان شد و این اقدام برای دشمن بسیار سنگین بود.

وی با اشاره به داستانی از زهرا(س) تأکید کرد: فاطمه زهرا از درب مسجد وارد شد و صحنه ای را مشاهده کرد که ایشان را بسیار ناراحت کرد و در روایات آمده ناله ای کردند که از تمام وجودشان بیرون می آمد؛ وقتی حضرت زهرا وارد مسجد شدند دیدند جمعی از انصار و مهاجرین به دور شخصی که به جای حضرت علی(ع) آمده بود حلقه زدند.

طیبی فر عنوان کرد: حضرت زهرا شکافته شدن قلب همسرش، خون شدن جگر و بالای نیزه رفتن سر پسرش را در همین صحنه دید زیرا اگر این افراد به دنبال حضرت علی(ع) بودند هیچگاه این اتفاقات نمی افتاد؛ در آن صحنه خواص و شمشیر زنان پیامبر دور دیگری نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز بر هم زدن ائتلاف پیچیده دشمن با مهره های داخلی بود

9 دی روز بر هم زدن ائتلاف پیچیده دشمن با مهره های داخلی بود