مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:202021-12-30سياسي

فتنه 88 طرحی حساب شده برای براندازی نظام بود


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب همچنان به دنبال طراحی فتنه هستند گفت: حماسه 9 دی نماد قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران است.

- ، حجت الاسلام علی شیرازی پیش ازظهر پنجشنبه در اجتماع مردمی 9 دی در بندرعباس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هدف دشمن این بود با نگاه مادی و جهان بینی غربگرا، نظام اسلامی را زمین بزنند.

طبق محاسبات مادی تصور این بود که سران ارتش فرار کرده و یا از بین رفته اند و تشکیلات نظامی قوی در کشور وجود ندارد و نیروهای موجود نمی توانند کشور را در مقابل تهاجم رژیم بعث دفاع کنند؛ غافل از اینکه این نظام وابسته به خدا و دل ملت و رزمندگان وصل به خدا است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران در جنگ تحمیلی با سلاح نجنگید بلکه با ایمان به خدا و عشق به خدا جنگ را پیش برد و دشمن را شکست داد و صدام هم سقوط کرد و طناب دار را یکی از فرماندهان لشکر بدر به گردن وی انداخت و این نتیجه مبارزه با ملت ایران و اسلام بود.

شیرازی بیان کرد: دشمن در جنگ نظامی شکست خورد و از سال 1365 که هنوز جنگ تمام نشده بود دشمنان رو به نبرد نرم با ملت ایران آورد و متوجه شد آن چیزی که ملت ایران را مقاوم نگه داشته دین، عشق به شهادت، عشق به شهادت و تقوا است، لذا در کنفرانسی در اورشلیم اعتراف کردند باید عاشورا کم رنگ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 طرحی حساب شده برای براندازی نظام بود

فتنه 88 طرحی حساب شده برای براندازی نظام بود