مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:352021-12-30سياسي

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب است


حماسه 9 دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: حماسه 9 دی پیروزی بزرگ ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: این روز، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، به همین خاطر ابعاد فتنه 88 و حماسه 9 دی باید تبیین شود.

وی با بیان اینکه 9 دی روزی است که فتنه فتنه گران پس از هشت ماه شکست خورد و بزرگ ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی ناکام ماند، گفت: هدایت ها و رهبری های حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری، حضور بصیرت مدارانه و انقلابی مردم و پیوند عمیق امام و امت سه عنصر اساسی در ناکامی فتنه 88 بود و به همین خاطر روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفت.

حسینی نسب با بیان این که حماسه 9 دی ثمره روشنگری های مقام معظم رهبری و بصیرت ملت انقلابی است، افزود: ماهیت فتنه سال 88 سرنگونی جمهوری اسلامی و قیام علیه ارزش ها بود ولی ماهیت 9 دی حمایت از هویت و آرمان های انقلاب و دفاع از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب است

9 دی نماد پیوند عمیق امت با ولایت فقیه و انقلاب است