مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:352021-12-30سياسي

9 دی برخاسته از عاشوراست


معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور، گفت: 9 دی برخاسته از عاشوراست و در فتنه سال 88 اصل دین و دیانت و تشیع مورد هدف بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه در همدان، اظهار کرد: 9 دی از عاشورا تغذیه شده و برخاسته از نهضت حسینی است.

صادقی تصریح کرد: اتفاقات بسیار تلخ دوران فتنه، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و باعث مرگ خود شد چون مردم تحمل نکردند که به ساحت مقدس حضرت ابی عبدالله(ع) توهین شود.

وی با بیان اینکه ما باید پیوند خود را با اباعبدالله الحسین(ع) محکم کنیم و فرزندان خود را با حماسه حسینی پیوند دهیم، مطرح کرد: دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کم تر از گرفتن دین ما قناعت نمی کند و در سال 88 فقط برای ریاست جمهوری دعوا نمی کرد بلکه اصل دین و دیانت و تشیع مورد هدف بوده است.

معاون رییس قوه قضاییه ادامه داد: دشمنان هدفشان را به صراحت بیان کردند که سرنگونی نظام بود و راه آن، اتصال به ضدانقلاب داخلی و غربگرایان بود.

هروقت غرب گرایان و طرفداران تفکر لیبرال غربی قدری در این کشور جان گرفتند، غربی ها خوشحال می شوند.

صادقی با اشاره به اینکه دشمنان، قبل از فتنه می گفتند کاری با نظام جمهوری اسلامی نداریم و بعد از فتنه همه به میدان آمدند و دشمنی خود را آشکار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی برخاسته از عاشوراست

9 دی برخاسته از عاشوراست