مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:402021-12-30سياسي

حماسه 9 دی، آب سردی بر روی آتش فتنه بود/ برخی باسکوت در آزمون بصیرت رفوزه شدند


حماسه 9 دی آب سردی بر روی آتش فتنه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمد حسینی صبح امروز در خصوص حماسه 9 دی در مصلی شهرستان گرگان اظهار کرد: هیچ کدام از فتنه ها به وسعت فتنه 88 نبود و با به صحنه آمدن مردم به صحنه و حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند حماسه 9 دی آب سردی بر روی آتش فتنه بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی توانست در صیانت از انقلاب بسیار موثر باشد، تصریح کرد: مشارکت، بینش، ولایت مداری و بصیرت بالای مردم از درس های بزرگ حماسه 9 دی است که مردم از خود به نمایش گذاشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ابراز کرد: مردم با بصیرت شهرستان گرگان یک روز قبل از تهران در مقابل فتنه 88 وارد صحنه شدند که نماد بینش و بصیرت والای مردم این شهرستان است.

حسینی با بیان اینکه خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم ایران تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کردند قطعا این مردم اجازه نمی دهند که فریب خوردگان داخلی و خارجی فاتحه نظام را بخوانند فتنه فضای غبارآلودی است که مردم با درایت و بردباری که از خودشان نشان دادند وارد صحنه شدند و روشنگری کردند.

وی اظهار کرد: آنهایی که شعار تقلب در انتخابات را سر دادند و به جایی رسیدند و گفتند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است فتنه گران در روز 13 آبان که روز مرگ بر آمریکا است به نفع آمریکا کار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی، آب سردی بر روی آتش فتنه بود/ برخی باسکوت در آزمون بصیرت رفوزه شدند

حماسه 9 دی، آب سردی بر روی آتش فتنه بود/ برخی باسکوت در آزمون بصیرت رفوزه شدند