مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:402021-12-30سياسي

کلید واژه تقلب در انتخابات، بهانه ای برای براندازی نظام بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: حضرت آقا در سال 94 فرمودند ظاهر فتنه اعتراض به انتخابات به دلیل واهی تقلب بود که مدرکی وجود نداشت ولی عملا دنبال براندازی نظام بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه، صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: فتنه ای که سال 88 رقم خورد، اولین و آخرین فتنه نبوده است، بلکه از زمانی که اسلام شکل گرفت و تا اسلام استمرار دارد، در مقابل اسلام اصیل ناب محمدی، فتنه بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: قرآن کریم به فتنه هایی که در مقابل جبهه حق قرار گرفتند اشاره دارد، اما پایان فتنه با پیروزی اسلام و جبهه حق بوده است که این وعده الهی است، خدا وعده داده آنهای یکه استقامت کردند و در برابر باطل ایستادند پیروز میدان جبهه مقاومت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: خدا در قرآن کریم برای جبهه حق 6 دشمن اشاره کرده است که شامل مشرکان، کفار، منافقان، شیاطین، نفس و مرجفین ( اراجیف گویان) هستند که رسانه و فضای مجازی رهاشده،  ابزار تاثیرگذار در عوام و خواص با توطئه پی می برند، امروز جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی نیست، بلکه جنگ اشتراکی با موضوع جنگ ادراکی است که در حوزه رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید واژه تقلب در انتخابات، بهانه ای برای براندازی نظام بود

کلید واژه تقلب در انتخابات، بهانه ای برای براندازی نظام بود