مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:502021-12-30سياسي

مردم ایران در حماسه 9 دی استقلال خود را به جهان نشان دادند


استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مردم در حماسه 9دی به همه گردن کلفت های خارجی گفتند که اجازه نظارت و دخالت به شما را نخواهیم داد.

- لامرد - استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مردم در حماسه 9دی به همه گردن کلفت های خارجی گفتند که اجازه نظارت و دخالت به شما را نخواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق کوشکی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در لامرد، گفت: دشمنان در مورد جمهوری اسلامی حرف هایی زده اند که شنیدن دارد و آنها به دنبال براندازی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: دشمنان بارها گفته اند که در سال 88 فضایی را در ایران بوجود آوردیم و تحریم هایی را علیه ایران انجام دادیم که ایران را ساقط کنیم اما به نتیجه نرسیدیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صهیونیست ها می گویند ایرانی ها را از سال 88 پی در پی تحریم کردیم اما تأثیری نداشت و تلاش زیادی کردیم و ستون پنجم را از درون مردم علم کردیم تا مردم جان به لب شوند و برای نابودی ایران این سناریوها را اجرا می کردیم.

وی افزود: صهیونیست ها می گویند هسته ای و تمام عرصه های فعالیت های دانشمندان هسته ای ایران را تعلیق کردیم، و دانشمندان را اخراج کردیم فردو تعطیل می شود، آب سنگین محصول پرقیمت فروش صنعتی داشت چوب حراج زدند و زیر قیمت درعمان فروش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در حماسه 9 دی استقلال خود را به جهان نشان دادند

مردم ایران در حماسه 9 دی استقلال خود را به جهان نشان دادند