مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:002021-12-30سياسي

قالیباف: 9 دی روز دفاع از ارزش ها است/ شهید سلیمانی تا آخر عمر مردمی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، محمد باقر قالیباف رییس همه حقوق بشری که دم می زنند این جنایت را رقم زدند، تصریح کرد: آمریکا با این نیت سردار سلیمانی را به شهادت رساند که به اهداف خود برسد اما با شهادت حاج قاسم، سند اخراج آمریکا از منطقه اتفاق می افتد.

وی با اشاره به برخی ویژگی های سردار سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی فردی لایق، شایسته، مخلص، مدیر، مدبر و شجاع بود که همه ما به این مرد افتخار می کنیم.

رییس قوه مقننه ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست فردی مثل شهید سلیمانی را که روستازاده بود پرورش دهد که مکتبش ادامه مکتب حضرت امام خمینی(ره) و برگرفته از مکتب قرآن و اسلام بود.

قالیباف با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فردی بسیار مخلص و مردمی بود و فرهنگ مردمی بودنش را تا لحظه آخر شهادت حفظ کرد، افزود: هیچگاه مشغله ها مانع از مردمی بودنش نشد و در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب دست از مبارزه و جهاد برنداشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بیش از چهل سال مجاهدت کرد، ادامه داد: کمتر کسی می شناسیم که همیشه در صحنه و در حال جهاد باشد و خطرات و مرگ را در آغوش بگیرد.

رییس مجلس در ادامه عنوان کرد: شهید سلیمانی فردی انقلابی بود که هرگز تحت تاثیر هیاهوهای سیاسی قرار نگرفت و هیچگاه خودنمایی نکرد چنانکه بیش از 20 سال در نیروی قدس بود اما مردم در ساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: 9 دی روز دفاع از ارزش ها است/ شهید سلیمانی تا آخر عمر مردمی بود

قالیباف: 9 دی روز دفاع از ارزش ها است/ شهید سلیمانی تا آخر عمر مردمی بود