مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:052021-12-30سياسي

گرامیداشت 9 دی وحدت و بصیرت گرایی مردم را یادآوری می کند


رییس شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان تهران با اشاره به اینکه نقش پررنگ مردم در حماسه 9 دی فراموش نشدنی است گفت: گرامیداشت 9 دی وحدت و بصیرت گرایی مردم را یادآوری می کند.

- ، حجت الاسلام مهدی دربانی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم حماسه 9 دی که در اردوگاه شهید غلامی سپاه پاسداران برگزار شد اظهار داشت: مجموعه فتنه گران بیان می کردند که مدرنیسم جبری است که باید در آن قرار بگیریم و هیچ گریزی از ورود به مدرنیسم نداریم اما چون مسلمان هستیم تلاش بر این است که این عملیات با درد کمتری حاصل شود.

دربانی با اشاره به اینکه چرا باید با حرف عالمان علوم سیاسی مخالفت شود گفت: امیرالمومنین کنار پیامبر در بدر سران مشرکان را کشت و در قبایل عرب محبوبیت نداشت و آنان اذعان داشتند که علی مناسب خلافت نیست و در عصر حاضر نیز دیدیم که نماینده ای عنوان کرد اگر ما با آمریکا کنار نیاییم همان بلایی که بر سر عراق آوردند بر سر ما هم خواهند آورد و ما باید با کدخدا بسازیم و کار به جایی رسید که رهبر بارها فرمودند ما با عالم قهر نیستیم بلکه با تعدادی ابرقدرت که هدفشان نابودی ما است مشکل داریم.

وی گفت: زمان امیرالمومنین هم می گفتند علی به درد خلافت نمی خورد چون با سران عرب دوست و رفیق نیست، سران عرب همان مشرکانی بودند که شمشیر بر روی پیامبر کشیدند و می بینیم با حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت 9 دی وحدت و بصیرت گرایی مردم را یادآوری می کند

گرامیداشت 9 دی وحدت و بصیرت گرایی مردم را یادآوری می کند