مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:102021-12-30سياسي

بزرگداشت حماسه 9 دی در کرمانشاه برگزار شد


مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در کرمانشاه برگزار شد.

- مردم مومن و انقلابی کرمانشاه امروز (9دی) که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، با تجمع در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه حمایت خود را از نظام و بیزاری خود را از ستکبار جهانی اعلام کردند.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم از روز 9 دی به عنوان یکی از روزهای پرفروغ نظام یاد کرد و گفت: در این روز مردم ولایی ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

ریحانی با اشاره به حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در حماسه 9 دی، تصریح کرد: در این مراسم همه اقشار با سلیقه های مختلف سیاسی به صحنه آمده و فتنه های دشمنان را در هم پیچیدند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: مردم در جریان حماسه 9 دی به صورت خودجوش و بر اساس آگاهی برای دفاع از نظام به میدان آمده و این روز پرافتخار را رقم زدند.

وی اشاره ای هم به حضور پررنگ مردم ولایی استان کرمانشاه در جریان فتنه 88 در دفاع از نظام داشت و گفت: مردم انقلابی این استان یک روز زودتر از دیگر هموطنانمان احساس تکلیف کرده و برای دفاع از نظام پای کار آمدند که نشان از ولایتمداری آنان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حماسه 9 دی در کرمانشاه برگزار شد

بزرگداشت حماسه 9 دی در کرمانشاه برگزار شد