مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:102021-12-30بين الملل

پکن: تایوان به دنبال استقلال برود، وارد عمل می شویم


یک مقام ارشد پکن ضمن هشدار درباره تحرکات گروههای جدایی طلب تایوان گفت اگر تایوان به سمت استقلال پیش برود، با اقدام شدید چین مواجه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقام های ارشد پکن روز گذشته (چهارشنبه) هشدار داد، در صورتی که تایوان گام هایی به سوی جدایی طلبی و استقلال بردارد، پکن، اقداماتی شدید اتخاذ خواهد کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد پکن با اعلام این مطلب که اقدامات تحریک آمیز تایوان و مداخلات خارجی در امور داخلی تایوان در سال آینده میلادی تشدید خواهد شد، درباره هرگونه تلاش تایوان برای جدایی طلبی هشدار داد.

چین، تایوان را بخشی از قلمرو خود می داند و بارها درباره مداخلات خارجی به ویژه ایالات متحده در امور داخلی تایوان هشدار داده است.

ما ژیائوگانگ سخنگوی دفتر امور تایوان در یک کنفرانس خبری تصریح کرد که چین تمامی تلاش خود را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان به کار گیرد اما در صورتیکه هرگونه خطوط قرمز استقلال اما درصورت عبور از خطوط قرمز استقلا، وارد عمل خواهد شدو اقدام خواهد کرد.

ما تصریح کرد: اگر نیروهای جدایی طلب در تایوان که به دنبال استقلال هستند، اعمال زور کنند یا حتی از هرگونه خطوط قرمز عبور کنند، اقدامات شدیدی انجام خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: تایوان به دنبال استقلال برود، وارد عمل می شویم

پکن: تایوان به دنبال استقلال برود، وارد عمل می شویم