مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30اجتماعي

انجام 865کیلومتر برفروبی در روز نخست بارش های فارس


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از انجام 865 کیلومتر عملیات برف روبی در راه های استان در روز نخست بارش ها خبر داد.

- علیرضا راستیار پنج شنبه 9 دی در جمع خبرنگاران از آمادگی کامل راهداری فارس برای بارش های پیش رو و تردد ایمن و روان در سطح راه های استان خبر داد.

او بیان کرد: روز گذشته چهارشنبه 8 دی و در روز نخست بارش های زمستانی، در 9شهرستان شاهد بارش برف بودیم و در 24شهرستان بارش رحمت الهی به صورت باران بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: بر اساس الگوهای هواشناسی، پیش بینی بارش ها انجام شده بود و استقرار نیروها از قبل مشخص و برای ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای استان و ایجاد تردد ایمن و روان ایجاد 408 راهدار در عملیات راهداری زمستانی روز نخست بارش ها به کمک 258 دستگاه ماشین آلات راهداری فعالیت کردند.

راستیار همچنین اضافه کرد: روز گذشته برای جلوگیری از یخ زدگی و برقرار ماندن تردد در محورهای مورد نیاز 386 تن شن و نمک بر روی سطح راه پاشیده شد.

او با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، عنوان کرد: در 18 مقطع کوهستانی ریزش برداری از سطح راه انجام شده و تا پایان کامل بارش ها اکیپ های راهداری زمستانی بصورت شبانه روزی در سطح راه ها به مردم ارائه خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 865کیلومتر برفروبی در روز نخست بارش های فارس

انجام 865کیلومتر برفروبی در روز نخست بارش های فارس