مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30اقتصادي

ساوه مشکل زمین برای مسکن ندارد


معاون امور عمرانی استانداری مرکزی با بیان اینکه در ساوه مشکل زمین برای مسکن وجود ندارد گفت: کارخانه هایی نیز اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت تأمین زمین از سوی دولت و فراهم شدن وام برای نیروهای خود مسکن حمایتی درست کنند که بخش اعظمی از مشکلات در حوزه مسکن را حل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدیه زندیه وکیلی در جلسه بررسی طرح نهضت مسکن در ساوه با بیان اینکه تفاوتی در طرح های اقدام ملی، مسکن مهر، نهضت مسکن و.

وجود ندارد اظهار کرد: تمامی طرح های مسکن ذیل قانون حمایت و تولید مسکن است که اخیراً در طرح جهش مسکن اصلاحیه هایی به آن افزوده شده است.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد بخشی از مسکن مردم را به عنوان مسکن حمایتی تأمین کند گفت: در همین راستا با فعال شدن سامانه و ثبت نام متقاضیان می بایست پالایش های لازم انجام تا به تعداد متقاضیان واقعی زمین تأمین کرد.

معاون امور عمرانی استانداری مرکزی سهم استان مرکزی در طرح جهش مسکن طی 4 سال را حدود 61 هزار واحد دانست و گفت: از مجموع 4 میلیون واحدی که قرار شده در سال اول دولت برنامه ریزی شود حدود 1 میلیون در سال اول ایجاد خواهد شد که طرح های قبلی مسکن نیز در قالب همین طرح ادغام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه مشکل زمین برای مسکن ندارد

ساوه مشکل زمین برای مسکن ندارد