مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:152021-12-30سياسي

9 دی روز برهم زدن ائتلاف دشمن با مهره های داخلی است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: 9 دی در واقع روز برهم زدن ائتلاف دشمن با مهره های داخلی و ناکام گذاشتن تئوری دشمن در مسیر انقلاب های رنگی است.

- ، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر پنج شنبه به مناسبت حماسه 9 دی در گلستان شهدای اصفهان و میان مردم اظهار داشت: مردم ولایتمدار اصفهان قبل از آنکه استان های دیگر به پا خیزند در روز هشتم دی حرکتی را آغاز کردند.

وی افزود: سیل جمعیتی برای تثبیت انقلاب اسلامی به میدان آمد که این حرکت برای دشمن بسیار سنگین بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به روایتی از فاطمه زهرا (س) گفت: فاطمه زهرا (س) برای سخنرانی و دفاع از ولایت و حق غصب شده اش به مسجد آمد و از دیدن برخی از مدعیان اسلام و پیامبر به دور خلیفه اول ناله سر داد.

خواصی که نان انقلاب خوردند و نمکدان شکستند وی خاطر نشان کرد: اگر دیدید که برخی از خواص که نان اسلام و انقلاب را خوردند و اسمی پیدا کردند بر سر سفره بیگانگان نشستند و حرف آنها را تکرار کردند، بدانید که صدای ناله زهرا (س) بلند است.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه فتنه گران سال 88 بر سر سفره انقلاب بودند و یک مرتبه تغییر رویه دادند، گفت: حتی این افراد با سکوت خود دست نوازش به صورت فتنه گران کشیدند و نباید این فتنه گران را فراموش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی روز برهم زدن ائتلاف دشمن با مهره های داخلی است

9 دی روز برهم زدن ائتلاف دشمن با مهره های داخلی است