مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:202021-12-30سياسي

بصیرت و آتش به اختیاری از خصویات ملت ایران است


امام جمعه آمل، بصیرت، آتش به اختیار و حضور آگاهانه درصحنه های مختلف کشور را از خصوصیات ملت ایران دانست وگفت: افراد وگروه هایی که درجریان فتنه سال 88 سکوت کردند فرقی با فتنه گران ندارند.

- ، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی ظهر پنجشنبه در مراسم شهرستانی گرامیداشت 9 دی در مصلای آمل افزود: متأسفانه عده ای خواص با همراهی برخی افراد ساده لوح داخلی که توسط دشمنان قسم خورده نظام حمایت می شدند، با شعار ودفاع از تقلب در انتخابات سالم سال 88 وبرهم زدن نظم عمومی وامنیتی کشور شعار نه لبنان و نه غزه، جانم فدای ایران سر می دادند، در حالی که توجه به ارزش های و موقعیت خاص این کشور نداشتند.

وی با بیان اینکه اولین کسی که به حق طلبی امام علی (ع) به پا خواست، حضرت فاطمه بود واین داستان تا به این هم به عنوان یک الگوی خاص ولایت پذیری ادامه دارد، گفت، خواص درکشورما در فتنه سال 88 سکوت کردند و آنها با قوم بنی ثقیفه که برای خلافت بعد از پیامبر اکرم (ص) نفاق وتفرقه کردند، چه فرقی داشتند،؟ آنها بعد از 1400 سال با رنگ و لباس دیگری به میدان آمدند.

امام جمعه آمل در ادامه با بیان اینکه قدرت در ایران اسلامی، پشتوانه عظیم مردمی و ولایت مطلقه فقیه است، گفت، مردم ما با تبعیت از رهبری که نه یک گام جلوتر ونه یک گام عقب تر عمل کردند، فتنه شوم سال 88 را در هم پیچیدند تا فتنه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و آتش به اختیاری از خصویات ملت ایران است

بصیرت و آتش به اختیاری از خصویات ملت ایران است