مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:302021-12-30سياسي

بصیرت و آتش به اختیاری از خصوصیات ملت ایران است


امام جمعه آمل، بصیرت، آتش به اختیار و حضور آگاهانه درصحنه های مختلف کشور را از خصوصیات ملت ایران دانست وگفت: افراد وگروه هایی که درجریان فتنه سال 88 سکوت کردند فرقی با فتنه گران ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی ظهر پنجشنبه در مراسم شهرستانی گرامیداشت 9 دی در مصلای آمل افزود: متأسفانه عده ای خواص با همراهی برخی افراد ساده لوح داخلی که توسط دشمنان قسم خورده نظام حمایت می شدند، با شعار و دفاع از تقلب در انتخابات سالم سال 88 و برهم زدن نظم عمومی و امنیتی کشور شعار نه لبنان و نه غزه، جانم فدای ایران سر می دادند، در حالی که توجه به ارزش های و موقعیت خاص این کشور نداشتند.

وی با بیان اینکه اولین کسی که به حق طلبی امام علی (ع) به پا خواست، حضرت فاطمه بود و این داستان تا به این هم به عنوان یک الگوی خاص ولایت پذیری ادامه دارد، گفت، خواص در کشور ما در فتنه سال 88 سکوت کردند و آنها با قوم بنی ثقیفه که برای خلافت بعد از پیامبر اکرم (ص) نفاق و تفرقه کردند، چه فرقی داشتند،؟ آنها بعد از 1400 سال با رنگ و لباس دیگری به میدان آمدند.

امام جمعه آمل در ادامه با بیان اینکه قدرت در ایران اسلامی، پشتوانه عظیم مردمی و ولایت مطلقه فقیه است، گفت، مردم ما با تبعیت از رهبری که نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقب تر عمل کردند، فتنه شوم سال 88 ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و آتش به اختیاری از خصوصیات ملت ایران است

بصیرت و آتش به اختیاری از خصوصیات ملت ایران است