مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:302021-12-30پزشكي

تشدید نظارت های بهداشتی در خراسان رضوی با شیوع ویروس اومیکرون/ پلمب واحدهای متخلف


رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با شیوع ویروس اومیکرون، نظارت های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، فروشگاه ها و اماکن عمومی تشدید شده است.

- به گزارش، 90 هزار و 512 بازدید مشترک با همکاری دیگر مجموعه ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، فروشگاه ها و کارگاه های غیر مواد غذایی صورت گرفته است، ادامه داد: در همین بازه زمانی، گندزدایی 20 هزار و 36 منزل دارای بیمار و فوتی کرونایی انجام شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: در طول این مدت، 101 هزار و 701 شکایت مردمی ثبت شده در سامانه 190 رسیدگی شده که از این میزان 36 هزار و 257 مورد آن مرتبط با بیماری کرونا بوده است.

وی با بیان این که در طول 9 ماهه سال 1400، 350 هزار و 968 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، فروشگاه ها و کارگاه های غیر مواد غذایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نتیجه بازدیدهای صورت گرفته از اول فروردین ماه تا پایان آذر ماه امسال منجر به صدور 18 هزار و 429 اخطار به مجموعه های متخلف، 13 هزار و 296 مورد معرفی به دستگاه قضایی و پلمب 3198 واحد متخلف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر که شاهد شیوع ویروس اومیکرون بودیم، تشدید نظارت های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، فروشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت های بهداشتی در خراسان رضوی با شیوع ویروس اومیکرون/ پلمب واحدهای متخلف

تشدید نظارت های بهداشتی در خراسان رضوی با شیوع ویروس اومیکرون/ پلمب واحدهای متخلف