مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:352021-12-30سياسي

برخی خواص در فتنه 88 مردود شدند/ مردم بصیرتر از مسئولان بودند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به شبهات فتنه 88 و جنگ جمل اشاره داشت و گفت: برخی خواص در این فتنه مردود شدند در حالی که مردم جلوتر و بصیرتر از مسئولان حرکت کردند.

- ، غلامحسن تسخیری صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 88 اولین و آخرین فتنه نبود زیرا از ابتدای اسلام فتنه ها وجود داشته و تا زمانی که اسلام ادامه داشته باشد فتنه ها باقی خواهند ماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه ادامه داد: علیرغم تمامی فتنه ها وعده الهی پیروزی جبهه حق است اما شروطی مانند استقامت نیز در قرآن کریم مطرح می باشد.

وی مشرکان، کفار، منافقین، مرجفین، شیاطین و نفس را شش دشمن برای جبهه حق دانست و افزود: امروز یکی از مهمترین دشمنی ها مرجفین، یعنی اراجیف گویان هستند که با رشد و رهاسازی رسانه ها و فضای مجازی به راحتی در افکار عمومی و حتی خواص اثر گذار شده اند.

حجت الاسلام تسخیری بیان داشت: امروزه جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی در اولویت نبوده و سوی دیگر جنگ ادراکی آغاز شده و حوزه این جنگ رسانه می باشد؛ لذا هر کسی که بر رسانه مسلط شود پیروز میدان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه به توصیف جبهه نفاق پرداخت و گفت: این عده با لباس اسلام به انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی خواص در فتنه 88 مردود شدند/ مردم بصیرتر از مسئولان بودند

برخی خواص در فتنه 88 مردود شدند/ مردم بصیرتر از مسئولان بودند