مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:452021-12-30اقتصادي

روان سازی تردد در مرز تجاری بازرگان/پذیرش 1400 دستگاه کامیون در 48 ساعت گذشته


با تلاش کارکنان گمرک و همکاری سازمان های همجوار در مرز، در 48ساعت گذشته 1400 دستگاه کامیون در مرز بازرگان برای ورود به کشور پذیرش شد که میانگین زمانی آن کمتر از دو دقیقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید روح الله لطیفی اظهار داشت : با نزدیک شدن سال جدید میلادی و ارسال محموله های تجاری قبل از پایان سال و تعطیلات سال نو از سوی شرکت ها، در نظر گرفتن جایزه صادراتی از سوی آنکارا و نزدیک شدن مهلت انقضای مصوبه ورود کشنده های با سال ساخت 3 ساله که عمدتا سال ساخت آنها 2018 هست، صف های طولانی برای ورود محموله ها به مرز بازرگان تشکیل شده است.

وی افزود: در فصل سرما قرار داریم و رانندگان قبل از ورود به پارکینگ های مرزی ترکیه از حداقل امکانات برخوردار نیستند با این اوصاف با هماهنگی های صورت گرفته با کنسولگری ایران در ارزروم و گمرک گوربلاغ ترکیه چند ملاقات مرزی صورت گرفت.

سخنگوی گمرک توضیح داد: اولین تاکید در این گفت و گوها رعایت صف، سرعت بخشی به خروج از ترکیه و ورود به بازرگان و حتی پیشنهاد ورود تعدادی  از کامیون ها از بازارچه مرزی ساری سو بود که پیشنهاد آخر به دلیل کمبود نیرو و امکانات در گمرک ترکیه مورد پذیرش قرار نگرفت.

لطیفی افزود: در سمت ایران نیز همه محوطه ها تخلیه شد تا گنجایش پذیرش کامیون افزایش یابد و حتی بخشی از تشریفات گمرکی با تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روان سازی تردد در مرز تجاری بازرگان/پذیرش 1400 دستگاه کامیون در 48 ساعت گذشته

روان سازی تردد در مرز تجاری بازرگان/پذیرش 1400 دستگاه کامیون در 48 ساعت گذشته