مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:452021-12-30سياسي

حماسه 9 دی کمر دشمنان ایران اسلامی را شکست


نماینده دامغان در مجلس با اشاره به اینکه فتنه سال 88 بزرگترین فتنه تاریخ بود، گفت: ملت هوشیار ایران در حماسه 9 دی کمر دشمنان را شکست.

- ، علی اکبر علیزاده صبح پنج شنبه در اجتماع بزرگ مردم ولایت مدار و انقلابی دامغان به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی به میزبانی آستان مقدس امامزادگان محمد و جعفر (ع) ضمن گرامیداشت این روز و محکوم کردن فتنه دشمنان اظهار داشت: فتنه سال 88 جلوه ای از فتنه دشمنان بود و حماسه 9 دی ملت عاشورایی ایران انقلابی و اسلامی کمر دشمنان را شکست.

وی با بیان اینکه حوادث زیادی در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران رقم خورد ولی فتنه سال 88 بزرگترین فتنه تاریخ بود، تصریح کرد: حماسه عظیم 9 دی سال 88 را باید بیش از گذشته زنده نگه داریم و ملت ایران با حضور میلیونی خود در این حماسه بیعت مجدد با رهبری بود که به نمایش گذاشته شد.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه دشمنان خارجی بر فتنه گران داخلی شرف دارند، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان واقعی ملت ایران هستند و همیشه بر دشمنی خود ادامه می دهند ولی فتنه گران به دنبال ضربه زدن به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و می خواستند خیمه ولایت را از بین ببرند که حضور، هوشیاری و بیداری ملت همیشه در صحنه ایران نقشه فتنه گران را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی کمر دشمنان ایران اسلامی را شکست

حماسه 9 دی کمر دشمنان ایران اسلامی را شکست