مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:502021-12-30سياسي

عاملان و مسببان فتنه 88 باید پاسخگو باشند


رییس بنیاد حفظ حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: متاسفانه پیامدهای فتنه 88 همچنان بر مردم ایران سنگینی می کند و باید مسببان آن پاسخگو باشند.

- ، سردار احمد حق طلب ظهر پنجشنبه در سالروز حماسه 9 دی و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی نمازجمعه شهرستان آمل افزود: در 12 سال گذشته تحریم های سخت و شکننده ای که علیه جمهوری اسلامی اعمال و ضربه های سنگینی که به لحاظ سیاسی، اجتماعی وحیثیتی ونیز اقتصادی به کشور ما وارد شد، بسیار سخت و جبران ناپذیر بوده که متأسفانه تاوان آن را اکنون مردم درحال پس دادن هستند.

وی، افزود: پس از پایان جنگ هشت ساله ایران و عراق، وضعیت سیاسی و اجتماعی واقتصادی ایران رو به بهبودی و بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی در حال برقرار روابط دوجانبه با ایران بودند، که متأسفانه بروز جریان هدفمند فتنه سال 1388 باعث عقب گرد کامل جامعه جهانی نسبت به جمهوری اسلامی داشت.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه این حادثه تلخ آنچنان برای مردم و کشور ما توسط یک عده خاص و سران بی فکر آنها گران تمام شد که جبران ناپذیر نیز بود، افزود: متأسفانه در گفتگوی بعدی که با سران آنها داشتیم و حتی به اشتباهات شأن اعتراف واقرار کامل کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان و مسببان فتنه 88 باید پاسخگو باشند

عاملان و مسببان فتنه 88 باید پاسخگو باشند