مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:002021-12-30سياسي

فتنه 88 جریانی خارج از اصولگرا و اصلاح طلب بود/صحنه گردانی اسراییل و آمریکا در فتنه


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فتنه 88 جریانی خارج از جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در مراسم بزرگداشت سالروز 9 دی در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج با گرامیداشت این روز اظهار کرد: امروز هم به مانند هر سال حضور حماسی مردم شهر یاسوج را در این محفل بزرگ مشاهده می کنیم که نشان از بصیرت مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انقلاب ضرورتی بود که می بایست تحقق پیدا می کرد ضرورتی ملی و اجتماعی در هر عرصه ای که نگاه کنیم این انقلاب ضرورت تحقق داشت.

استاد حوزه های علمیه گفت: ملت ما در دوران قبل از انقلاب مورد تحقیر و تمسخر قرار گرفت سرزمینی با این تمدن و پیشینه باشکوه مورد تحقیر بود در حوزه اجتماعی حق ملت ایران چنان وضعیتی نبود در حوزه معنویات سرزمینی است که پیرو اهل بیت و ائمه بوده و حکومت شایسته این ملت حاکمیت نداشت حکومت پهلوی شمشیر خود را بر گلوی اسلام قرار داده بود هر روز و ماه و هر سال یکی ارزشهای دینی را لگدمال می کردند.

حسینی در ادامه اظهارات خود در آیین بزرگداشت 9 دی گفت: کشوری که انسان های بزرگی در آن پرورش یافتند دانشمندان و شخصیت های بزرگ جهانی در عرصه های مختلف همچون مولوی، سعدی، حافظ، بوعلی، علامه مجلسی شیخ بهایی و امام خمینی این کشور خردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 جریانی خارج از اصولگرا و اصلاح طلب بود/صحنه گردانی اسراییل و آمریکا در فتنه

فتنه 88 جریانی خارج از اصولگرا و اصلاح طلب بود/صحنه گردانی اسراییل و آمریکا در فتنه