مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:102021-12-30سياسي

محاکمه سران فتنه را خواستاریم


پس از گذشت 12 سال حتی یکی از سران فتنه هنوز لب به عذر خواهی از مردم نگشوده اند، مردم  سران فتنه را نمی بخشند و از آنان تنفر دارند از مسولین ذی ربط محاکمه سران فتنه را خواهان هستیم.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: پس از گذشت 12 سال حتی یکی از سران فتنه هنوز لب به عذر خواهی از مردم نگشوده اند، مردم  سران فتنه را نمی بخشند و از آنان تنفر دارند از مسولین ذی ربط محاکمه سران فتنه را خواهان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد در مراسم 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات سران فتنه در سال 88 موجب شادی دشمن شد و راه را برای توطئه و حرکت آنان باز کرد و عده ای هم دور از بصیرت و آگاهی گول فتنه گران را خوردند و آسیب های بزرگی به مملکت زدند.

وی زیر سوال بردن حیثیت نظام را یکی از این آسیب های فتنه گران برشمرد و افزود: آنان و کسانی که گول فتنه گران را خوردند با اذعان بر اینکه در انتخابات تقلب شده بالاترین جسارت را به حیثیت نظام کردند.

حسینی مجد با تاکید بر اینکه مردم هیچ گاه صحنه های مخالفت فتنه گران با نظام را فراموش نخواهند کرد ادامه داد: صدمه به بیت المال، جسارت به تمثال مبارک امام راحل،جسارت به زنان چادری، جسارت به محرم و امام حسین(ع) و عاشورا در فتنه 88 که می رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه سران فتنه را خواستاریم

محاکمه سران فتنه را خواستاریم