مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:302021-12-30سياسي

9 دی انقلاب نسل چهارم بود


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: 9 دی انقلاب نسل چهارم بود و باید همچون 22 بهمن در تاریخ کشور ماندگار بماند.

- خبرنگار مهر ، رضا قاسمیان بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت 9 دی در مصلای اردبیل اظهار کرد: ملت ایران همواره با وظیفه شناسی و تاریخ سازی حیرت جهانیان را برانگیختند و در حماسه 9 دی نیز با حماسه عاشورایی خود نشان دادند که ملت ایران با روحیه انقلاب 57 در میدان حضور دارند.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: خون شهیدان در رگ تک تک مؤمنان جاری است و ملت ایران این را با گوشت و پوست خود لمس کرده اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه دشمنان اعتقاد داشتند ملت ایران با دست خالی و بدون تجهیزات در هشت سال دفاع مقدس نمی توانند کاری از پیش ببرند و نهایت تا 7 روز کار کشور ساخته است، گفت: با درایت، اقتدار و رهبری امام فرزانه آنها حتی پشت مرزهای ایران زمین گیر شدند و همگی اینها نشان از روحیه مقاومت پذیری و استکبارستیزی ملت ایران داشت.

قاسمیان افزود: جهانخواران و استعمارگران دنیا این خیال خام را در سر می پروراندند که به غیر از 5 کشور، مابقی کشورهای جهان از جمله ایران زیر سلطه و استعمار آنها باشد اما ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی انقلاب نسل چهارم بود

9 دی انقلاب نسل چهارم بود