مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:352021-12-30سياسي

شکست انتقام گیری دشمنان قسم خورده انقلاب با حماسه نهم دی مردم


یک استاد دانشگاه با تاکید بر باز خوانی و شناخت کامل فتنه 88 گفت: شکست انتقام گیری دشمنان قسم خورده انقلاب با حماسه نهم دی مردم محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس؛ محمد سلیمی از اساتید دانشگاه امروز در مراسم نهم دی ماه در چالوس ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تشریح غربت حضرت فاطمه زهرا (س) فتنه 88 و ، نهم دی به نام روز ملی بصیرت، به ضرورت بازخوانی این روز بزرگ در فتنه سال 88 اشاره و اظهار کرد: بدون تردید حماسه نهم دی مردم به عنوان یکی از پیشروان های انقلاب اسلامی و ما را به عنوان موتور متحرک جلو می برد.

وی با بیان اینکه ما در این روز دشمنی دشمنان را دیدیم، افزود: دشمن ناجوانمرد با برنامه ریزی در طی چند دهه تلاش برای ضربه زدن را در سال 88 داشت که ناکام ماند.

این استاد دانشگاه با  اشاره به اینکه مسئله فتنه 88 مسئله انتخابات نبود، گفت: آنها در پی ضربه زدن به انقلاب در قالب یک ماهیت جدید از گفتمان سازی بودند.

سلیمی گفت: بازخوانی و شناخت کامل فتنه 88 با مقیاس و میزان خط رهبری، در واقع موتور پیشران انقلاب در اواخر دهه 80 به شمار می آید که برای انتقام گیری دشمنان قسم خورده از انقلاب، اسلام، قرآن، نظام و رهبری پیامبرگونه این انقلاب شکل گرفته بود و برای شکستن انقلاب 57 ملت ایران پا به میدان گذاشته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست انتقام گیری دشمنان قسم خورده انقلاب با حماسه نهم دی مردم

شکست انتقام گیری دشمنان قسم خورده انقلاب با حماسه نهم دی مردم