مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:402021-12-30سياسي

فتنه ها نرم افزاری و پنهان است / 6 عبرت فتنه 88 برای مردم


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه خاصیتی نرم افزاری و پنهان دارد که گاهی خواص را به زمین می زند.

- به گزارش، حجت الاسلام علی سعیدی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان این که اوج فتنه دهه سوم انقلاب، فتنه 88 بود، اظهار کرد: عده ای درصدد استحاله و تغییر انقلاب برآمدند اما مردم در 9 دی به میدان آمدند و فتنه را خنثی کردند.

وی با بیان این که در سال 98 نیز با بهانه هایی که به دست فتنه گران داده شد، درصدد فتنه گری بودند که خوشبختانه با لطف الهی به ثمر نرسید، ادامه داد: از فتنه عبرت های گوناگونی می توان گرفت که یکی از این عبرت ها، حضور چهره های با سابقه در اسلام و انقلاب در فتنه هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور عناصر با سابقه انقلابی در فتنه ها را یکی از خطرناک ترین شاخصه های فتنه ها دانست و افزود: در جنگ جمل همسر پیامبر معرکه دار میدان است، طلحه و زبیر در جریان فتنه ایفای نقش می کنند که این امر سبب می شود تشخیص فتنه برای مردم مشکل باشد.

وی با بیان این که در فتنه 88، کسانی در هرم فتنه قرار داشتند که در کنار امام بودند و از امام حکم داشتند، خاطرنشان کرد: هرکسی که سابقه انقلابی دارد به معنای انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه ها نرم افزاری و پنهان است / 6 عبرت فتنه 88 برای مردم

فتنه ها نرم افزاری و پنهان است / 6 عبرت فتنه 88 برای مردم