مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:402021-12-30سياسي

9 دی، حماسه دفاع مردم از نظام و آزمون الهی بود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه گفت: قرآن 6 دشمن برای اسلام تعریف کرده که مهم ترین آن ها مرجفین هستند که در برابر جبهه حق ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلام حسن تسخیری، در مراسم گرامیداشت 9دی ماه که در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فتنه ای که در سال 88 رقم خورد بیان کرد: این فتنه اولین و آخرین فتنه تاریخ بشری نبوده و نیست؛ فتنه از زمانی که اسلام شکل گرفت و تا وقتی که اسلام استمرار دارد، در مقابل اسلام ناب محمدی وجود داشته و دارد.

وی ادامه داد: قرآن کریم به این نکته نیز اشاره می کند که دشمنانی که با فتنه افکنی در مقابل جبهه حق قرار گرفته اند، عاقبت شکست سختی خواهند خورد و به وعده الهی، پیروزی با جبهه حق است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم برای جبهه حق 6 دشمن تعریف کرده است و آن ها مشرکین، کفار، منافقین، شیاطین، هوای نفس و مرجفین هستند، اظهار کرد: امروزه یکی از مهم ترین درگیری های جبهه انقلاب با مرجفین (اراجیف گویان) است؛ جنگ امروز تنها جنگ نظامی،اقتصادی و فرهنگی نیست بلکه جنگ ادراکی است که رسانه و فضای مجازی رها شده، تاثیر بسزایی در افکار عوام و خواص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، حماسه دفاع مردم از نظام و آزمون الهی بود

9 دی، حماسه دفاع مردم از نظام و آزمون الهی بود