مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:152021-12-30سياسي

مردمی بودن از ویژگی های حماسه 9 دی است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: خودجوش و مردمی بودن و حضور گسترده مردم از ویژگی های حماسه 9 دی است، زیرا کسی برای این روز فراخوان عمومی نکرد ولی مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و طومار دشمنان و فتنه گران را در هم پیچیدند.

- حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در مراسم سالروز حماسه 9 دی که در مصلی نمازجمعه بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی یک حماسه ماندگار است و برای همیشه تاریخ همانند ایام الله دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران باقی خواهد ماند زیرا یکی از پیچیده ترین فتنه های دشمنان انقلاب را مردم ایران با آگاهی و بصیرت در هم پیچیدند.

وی افزود: البته 9 دی از این جهت ویژگی خاصی دارد و آن اینکه برنامه دشمن این بود با تبلیغات سوء، مردم را به صحنه و خیابان بکشد و با اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی انقلاب را منهدم کند ولی به لطف خداوند و با هدایت های رهبر کبیر انقلاب و بصیرتی که مردم ایران داشتند نقشه های دشمن نقش برآب شد.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به اینکه با رهبری هوشمند امام انقلاب و حمایت مردم از نظام توطئه وحشتناک دشمن نقش بر آب شد، تصریح کرد: خودجوش بودن، مردمی بودن و حضور گسترده مردم از ویژگی های 9 دی است، زیرا کسی برای این روز فراخوان عمومی اعلام نکرد ولی مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند و طومار دشمنان و فتنه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی بودن از ویژگی های حماسه 9 دی است

مردمی بودن از ویژگی های حماسه 9 دی است