مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:352021-12-30سياسي

شیری:ملت ایران در 9 دی با پیروی از حسین زمان خود، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند


شیری، فعال سابق بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بصیرت انقلابی ملت ایران در 9 دی ماندگارترین و تاثیرگذارترین حماسه و حرکت انقلابی را خلق کرد به گونه ای که ملت با پیروی از حسین زمان خود، - فعال سابق بسیج دانشجویی گفت: بصیرت انقلابی ملت ایران در 9 دی ماندگارترین و تاثیرگذارترین حماسه و حرکت انقلابی را خلق کرد .

شیری، فعال سابق بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بصیرت انقلابی ملت ایران در 9 دی ماندگارترین و تاثیرگذارترین حماسه و حرکت انقلابی را خلق کرد به گونه ای که ملت با پیروی از حسین زمان خود، طومار فتنه گران را در هم پیچید.

وی افزود: ایادی استکباری و سران فتنه گر، بار دیگر سیلی سخت از یک ملت بیدار خوردند و فهمیدند مردم ایران، آگاه، بصیر و ولایت مدار هستند و در دفاع از ارزش ها حاضر هستند و مصداق بارز آن تقدیم بیش از 230 هزار شهید برای تعالی اسلام و انقلاب است.

شیری اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبری حماسه 9 دی ماندگار شد؛ لذا نباید این حماسه فراموش شود؛ بلکه باید زوایای آن برای نسل جدید و به ویژه جوانان، تبیین و روشنگری شود.

فعال سابق بسیج دانشجویی گفت: مسیر انقلاب اسلامی به گونه ای است که دشمن سعی کرده مسیر پیشرفت کشور را با انواع ترفند ها از طریق آشوب های داخلی، فتنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیری:ملت ایران در 9 دی با پیروی از حسین زمان خود، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند

شیری:ملت ایران در 9 دی با پیروی از حسین زمان خود، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند