مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:352021-12-30سياسي

راه مقابله با دشمنان انقلاب بصیرت افزایی است/ ابعاد مختلف فتنه 88 روشنگری شود


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی است گفت: باید ابعاد مختلف فتنه 88 برای جوانان روشنگری شود.

- پلدختر- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه راه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی است گفت: باید ابعاد مختلف فتنه 88 برای جوانان روشنگری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی امروز پنجشنبه در آیین بزرگداشت 9 دی در پلدختر با گرامیداشت این روز، عامل اصلی فتنه سال 88 را دروغ بزرگ تقلب در انتخابات دانست و اظهار کرد: هدف اصلی سران فتنه در 9 دی سال 88 اصل نظام و ولایت فقیه بود و تقلب در انتخابات در واقع یک بهانه و رمز آشوب بود، زیرا آنها به خاطر ضعف در درک ولایت فقیه با نظام و انقلاب زاویه گرفتند.

وی به تحلیل، تبیین و تشریح ابعاد مختلف فتنه 88 و علل مردود شدن برخی خواص و زمینه سازی فتنه اشاره کرد و افزود: استحاله فکری سران فتنه در حوزه های مختلف به ویژه دعوای سیاسی، مشروعیت و مقبولیت ولایت فقیه خود را نشان داد و در سال 88 آنها شش ماه قبل از انتخابات با شعار هرکس بتواند مقاومت کند به میدان بیاید زمینه سازی کردند و تقلب در انتخابات را به زعم خود پیش بینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با دشمنان انقلاب بصیرت افزایی است/ ابعاد مختلف فتنه 88 روشنگری شود

راه مقابله با دشمنان انقلاب بصیرت افزایی است/ ابعاد مختلف فتنه 88 روشنگری شود