مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 12:152021-12-30سياسي

حماسه 9 دی یادآور لطف خداوند به ایران اسلامی است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9 دی عنایت خداوند به کشور و ملت بزرگ ایران بود و باید به این نکات توجه لازم را داشته باشیم.

- ، حجت الاسلام مهدی باقری روز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت 9 دی با بیان اینکه باید فتنه را شناخت، اظهار کرد: در فتنه، آرامش و امنیت مردم از بین می رود و این می تواند در اشکال مختلف، از جمله اخلال اقتصادی و یا ایجاد فهم غلط در جامعه شود که باید به این نکات توجه لازم را داشت.

وی تصریح کرد: در کشوری که امنیت کامل برقرار بوده و انتقال قدرت به بهترین نحو در حال انجام و روال بعد از انقلاب اسلامی نیز همین بود، این در حالی است که در سال 88 طیفی که خواسته خود را بر رای مردم قالب می دانستند، فضا را غبارآلود و رای مردم را در اذهان عمومی تقلب عنوان کردند و همین موضوع باعث بروز مشکلات در کشور و ایران اسلامی دچار خسارت شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آن ایام متاسفانه به ریشه های مذهبی و اعتقادی مردم هجوم آورده شد، افزود: مردم در مقابل چنین جسارتی به میدان آمدند و این اقدام عمومی نشان از بصیرت بالای ملت بود و ما در آن ایام عنایت خداوند را شاهد بودیم و باید این ایام را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی یادآور لطف خداوند به ایران اسلامی است

حماسه 9 دی یادآور لطف خداوند به ایران اسلامی است