مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:052021-12-30سياسي

صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی راه حل بلاتکلیفی مردم ساوه نیست


نماینده مردم ساوه در مجلس با اشاره به مشکلات طرح مسکن ملی در ساوه گفت: مردم ساوه بلاتکلیف هستند و صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی این مشکلات را حل نمی کند.

- ، حجت الاسلام محمد سبزی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن ملی ساوه در فرمانداری ساوه گفت: مجلس طرحی را ارائه داده مبنی بر اینکه در شهرهایی که زمین برای ساخت و ساز وجود ندارد قانون این اجازه را داده که سایر دستگاه ها می توانند از زمین های دولتی که در اختیار دارند برای ساخت و ساز مسکن پرسنل استفاده کنند به عنوان مثال شهری مثل اراک زمین نداشته و اجازه داده شده تا در امیر کبیر و مهاجران ساخت مسکن داشته باشد.

وی افزود: ما در ساوه مشکل زمین نداریم که متکی به زمین ادارات باشیم فقط باید این زمین ها توسط راه و شهرسازی شناسایی شود و کار ثبت نام انجام گیرد.

مردم ساوه بلاتکلیف هستند من به نمایندگی از مردم صحبت می کنم آقای مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، صحبت های شما مشکل مردم ساوه را حل نمی کند لطفاً شفاف صحبت کنید، شاه می بخشد و شاه قلی نمی بخشد دغدغه مسئولین بالادستی حل مشکلات مردم است اما زیر مجموعه آنها نمی خواهند مشکل مردم حل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: باید حاشیه ها در خصوص قیمت تمام شده مسکن های ملی برای مردم شفاف شود، 5 ماه از فعالیت دولت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی راه حل بلاتکلیفی مردم ساوه نیست

صحبت های مدیرکل راه و شهرسازی راه حل بلاتکلیفی مردم ساوه نیست