مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:102021-12-30فرهنگي

کلاه گیس سینما حرام! کلاه گیس تلویزیون حلال؟


عکسی از فیلم توقیفی کاناپه کیانوش عیاری در فضای مجازی منتشر شد که حضور بازیگران زن فیلم با کلاه گیس در صحنه های داخل خانه فیلم را نشان می دهد.

- همان زمان نوشتم به سازمان سینمایی توصیه کردم که از تلویزیون و سازمان اوج خلاقیت و ابتکار بیاموزد تا آثار نمایشی تولید شده هرچه بیشتر قابل قبول و متکی بر واقعیت باشد.

طبیعتا این موارد که در سریال های روز ابدی و آقازاده دیده شد، در راستای ارائه تصویری واقعی تر از شرایط و یا روابط انسانی است و هدف این نوشتار این نیست که به سانسور نشدن موارد فوق اعتراضی داشته باشد بلکه تاکید بر وجود استانداردهای چندگانه است.

و یا حالت یک بام و دو هوا ! مهدی خرم دل (خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر) در همان زمان پخش سریال جواد شمقدری از تلویزیون توییت زد: ‏دقیقاً همین اقدام را کیانوش عیاری در فیلم کاناپه انجام داده و فیلمش توقیف شده است.

یا مثلاً ابراهیم حاتمی کیا در فیلم چ تک خوانی زن گذاشت و از تلویزیون هم پخش شد؛ چیزی که نزدیک شدن به آن اساساً برای دیگران قابل تصور نیست.

به اینها می گویند: رانت همچنان این پرسش وجود دارد که چرا استفاده از کلاه گیس برای خانم ها در سریال تلویزیون اشکالی ندارد ولی در سینما به توقیف فیلم منتهی می شود؟ درخواست این است که تیم جدید سازمان سینمایی یک بازنگری انجام دهد تا شاهد اکران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه گیس سینما حرام! کلاه گیس تلویزیون حلال؟

کلاه گیس سینما حرام! کلاه گیس تلویزیون حلال؟