مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:152021-12-30سياسي

رویکرد مبارزه با فساد در ملارد جدی است/ عواقب تخلف به نفع عموم را می پذیریم


سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به رویکرد جدی مبازره با فساد در سطح شهرستان و بروز بسیاری از مشکلات به سبب فساد اداری، گفت: اگر در حوزه ای در راستای تامین منافع عمومی و نه قشر خاص تخلف و یا کار خارج از ضوابط صورت بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن آمفی تئاتر روستای بیدگنه اظهار کرد: در خصوص حل مسائل و مشکلات در گام اول بایستی به نیز می پذیریم، اما نه اینکه برای ساخت و ساز ویلا، تفکیک اراضی غیرمجاز و پر کردن جیب سرمایه گذار بلکه برای منافع مردم عادی باشد.

وی ادامه داد: رویکرد ما در مجموعه شهرستان مبارزه شدتمند با فساد است و بسیاری از مشکلات امروز ناشی از فساد اداری بوده که مجموعه های امنیتی و نظارتی در حال انجام امور هستند.

سرپرست فرمانداری ملارد اضافه کرد: عدالت یعنی در دورترین نقاط شهرستان نیز همان امکانات مرکز شهر وجود داشته باشد و تکریم ارباب رجوع یکی دیگر از مهم ترین وظایف مجموعه اداری ملارد است.

کریمی گفت: اگر جلسات اینچنینی شورای اداری خروجی نداشته باشد و پس از گذشت مدتی اقدامات موثر صورت نگرفته باشد، دیگر برگزار نخواهد شد و اگر راهکاری برای مشکلی وجود ندارد، بایستی با ذکر دلایل برای پیگیری از دستگاه های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مبارزه با فساد در ملارد جدی است/ عواقب تخلف به نفع عموم را می پذیریم

رویکرد مبارزه با فساد در ملارد جدی است/ عواقب تخلف به نفع عموم را می پذیریم