مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:202021-12-30سياسي

وزیر کشور: مونوریل جایگزین خط B مترو قم می شود


وزیرکشور پس از جلسه با مدیریت شهری قم از تعیین تکلیف مونوریل قم برای ادامه مسیر تا پردیسان خبر داد و گفت: مونوریل جایگزین خط B مترو این استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در حاشیه سفر هیات دولت به قم و با حضور در جلسه بررسی وضعیت پروژه های قطار شهری قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در رابطه با دو موضوع مترو و مونوریل به طور مفصل صحبت شد.

وی با اشاره به اینکه در بحث مترو یک نیاز فوری برای تست گرم در قم وجود دارد گفت: در این جلسه برای تامین واگن چند گزینه مطرح شد.

این گزینه ها با دو هدف تامین واگن برای تست گرم و حمل و نقل مسافر طرح گردید.

وزیر کشور به پنج گزینه مطرح شده برای تامین واگن متروی قم اشاره کرد و افزود: برخی گزینه ها سهل الوصول تر و برخی دیگر پایدارتر هستند.

وی ادامه داد: پس از مطرح شدن این 5 گزینه، قرار شد طی دو سه هفته آینده انواع مسائل آن ها را بررسی کنیم و در نهایت به نتیجه برسانیم.

وحیدی با اشاره به بحث های صورت گرفته در این جلسه در رابطه با سرنوشت پروژه مونوریل گفت: مونوریل می تواند جایگزین خط B متروی قم شود.

وی با اشاره به بررسی گزینه های احتمالی برای ادامه مسیر مونوریل اضافه کرد: درباره نحوه ادامه این پروژه صحبت هایی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مونوریل جایگزین خط B مترو قم می شود

وزیر کشور: مونوریل جایگزین خط B مترو قم می شود