مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:202021-12-30اقتصادي

تسریع اجرای سدهای اردبیل برای جلوگیری از فرو نشست زمین الزامی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هدایت مناسب روان آب ها و تسریع در اجرای سدها گامی برای جلوگیری از فرو نشست دشت اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر کمال الدین میرجعفریان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل با اشاره به اینکه کارشناسی تخصصی قبل از اجرای سدها مانع اتلاف هزینه است، اظهار کرد: کارشناسی های تخصصی پیش از اجرای هر پروژه انجام مطالعات و پیش بینی های فنی قبل از اجرای سدها و… گامی برای کاهش هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی است.

وی با انتقاد از برخی بی توجهی ها در سال های گذشته به مطالعات و پیش بینی های تخصصی در اجرای سدها تصریح کرد: باید پیش بینی های لازم برای امکان آبگیری سدها قبل از اجرا انجام می شد تا از مشکلات بعد آبگیری پیشگیری به عمل می آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به کاهش آب سفره های زیرزمینی در دشت اردبیل گفت: اجرای طرح های آبخیزداری در سال های گذشته می توانست از هدر رفت آب های زیرزمینی و خشک شدن چشمه ها جلوگیری کند.

میرجعفریان هدایت مناسب روان آب ها و تسریع در اجرای سدها را گامی برای جلوگیری از فرو نشست دشت اردبیل دانست و افزود: اگر در روند اجرا تسریع نشود هیچ امکانی برای انجام اقدامات جبرانی و پیشگیری از عواقب فرو نشست دشت اردبیل نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع اجرای سدهای اردبیل برای جلوگیری از فرو نشست زمین الزامی است

تسریع اجرای سدهای اردبیل برای جلوگیری از فرو نشست زمین الزامی است