مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:252021-12-30سياسي

درس حماسه 9 دی، وحدت حول محور ولایت است


درسی که امروز از شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه 9 دی و حضرت زهرا(س) میگیریم، وحدت حول محور ولایت است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرقدس در مراسم بزرگداشت روز بصیرت که در جوار گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی روز تاریخ ساز و از ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی است و در قلب ملت ایران جادوانه و روز پیوند با ولایت نامگذاری شد.

وی گفت: مردم در سال 1388 وقتی به مقدسات، ارزش ها، ولایت و خیمه های سیدالشهدا علیه السلام اهانت شد، با انسجام و حدت دست به یک قیام ک خیرش عمومی در پیروی از ولایت زدند.

امام جمعه شهرقدس با اشاره به رمز ماندگاری حماسه 9دی افزود: این روز دارای ویژگی هایی است که در ایام الله و در طول اسلام و دوران پرافتخار انقلاب اسلامی بوده است و یکی از آنها حرکت عمومی است که قیام نامیده شده و مانند 19 دی 1356 و 15 خرداد 1342 مردمی است.

وی بیان کرد: خیزش آن دوران برای طاغووت زمان و این بار برای سرکوب کردن فتنه گران زمان در کشور همراه با وحدت توده های ملت بود و همه کسانیکه در سال 98 به عشق حاج قاسم سلیمانی آمدند در فتنه 88 نیز به عشق رهبری و نظام جمهوری اسلامی آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس حماسه 9 دی، وحدت حول محور ولایت است

درس حماسه 9 دی، وحدت حول محور ولایت است