مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:252021-12-30سياسي

ارسال 1200 بسته گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی در قالب نهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» بزودی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور اظهار داشت: طی 2 سال گذشته کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در راستای رزمایش مواسات و همدلی 16 تُن نذورات قربانی (گوشت گرم گوسفندی) تهیه و در میان مردم مناطق محروم استان توزیع کرده است.

وی افزود: یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی یک و نیمی کیلویی در قالب نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی بزودی در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

   مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، محموله یک هزار و 200 بسته ای گوشت به ارزش هر بسته 350 هزار تومان به کرمانشاه ارسال شده که به زودی در قالب نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در مناطق محروم استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 1200 بسته گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می شود

ارسال 1200 بسته گوشت از قم به کرمانشاه/ میان محرومان استان توزیع می شود