مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:402021-12-30سياسي

نقشه های دشمنان در روز 9 دی نقش بر آب شد


همانطور که مردم در 22 بهمن سال 1357 نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند، در روز 9 دی نیز تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه مراغه گفت: همانطور که مردم در 22 بهمن سال 1357 نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند، در روز 9 دی نیز تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اهمیت یوم الله 9 دی اظهار کرد: مردم ایران در روز 9 دی در تمامی استان ها به صحنه آمده و با دفاع از انقلاب با ولی امر مسلمین جهان تجدید بیعت کردند.

وی ادامه داد: همانطور که در دوران مختلف انقلاب چند صد هزار شهید در راه اسلام و انقلاب تقدیم شد، در روز 9 دی بار دیگر به دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان ثابت شد اگر اصل نظام تهدید شود، مردم تا پای جان در راه این نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

وی تاکید کرد: فتنه 88 درس بزرگی برای همه بود و باتوجه به اینکه عده ای با مفتون شدن در فتنه و فریب دشمنان را خوردند و برای نظام هزینه ی بزرگی را از بُعد مالی و وجهه ی بین المللی رقم زدند، همه ی ما باید همواره مراقب باشیم که فریب دشمنان را نخوریم و برای نظام هزینه تراشی نکنیم.

امام جمعه مراغه تاکید کرد: فرمایشات رهبر انقلاب برای همه ما فصل الخطاب است و در تمامی بحران ها نقش ویژه ی ایشان غیر قابل انکار است و چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های دشمنان در روز 9 دی نقش بر آب شد

نقشه های دشمنان در روز 9 دی نقش بر آب شد