مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:452021-12-30سياسي

9 دی ولایتمداری محض را در مردم نهادینه کرد


9 دی تبلور بصیرت و ولایت مداری بود وباید خداوند را برای وجود چنین مردمی بصیر شاکر باشیم.

- ایسنا/مازندران نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: 9 دی تبلور بصیرت و ولایت مداری بود وباید خداوند را برای وجود چنین مردمی بصیر شاکر باشیم.

علی نیکزاد در مراسم 9 دی که در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار شد باگرامیداشت یادوخاطره شهدا بخصوص سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهرستان بابل بعنوان پرجمعیت ترین شهر مازندران چه در دوران انقلاب وچه جنگ تحمیلی نقش تاثیرگذاری داشته وجوانان انقلابی آن حماسه ماندگاری را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل باتقدیم 44 سردار و 1700 شهید نام نیکی در انقلاب به یادگارگذاشته است، افزود: ملت ایران بخصوص بابل در فرمانبری از ولایت امر و با بصیرت کامل از آزمونهای مختلف سربلند بیرون آمده است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین امتحان ملت اتفاق 9 دی سال 1388 بود که شناخت حق از باطل بسیار دشوار بود در این میان ملت ما با بصیرت چشم به ولایت دوختند و در حمایت از ولی امر خود در این آزمون موفق شدند.

این مسئوول با بیان اینکه کشتی بدون ناخدا محکوم به نابودی است یادآور شد: سه اصل تمسک به اسلام ناب محمدی(ص)، پیرو ولایت و رهبری بودن، مردم ولایت مدار و بصیر داشتن، رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی ولایتمداری محض را در مردم نهادینه کرد

9 دی ولایتمداری محض را در مردم نهادینه کرد