مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:452021-12-30سياسي

باید خلاهای قانونی برسر راه اشتغال برداشته شود


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های کلی رهبر انقلاب در ایجاد اشتغال باید عملیاتی شود.

- حجت الاسلام سید سلمان ذاکر امروز 9دی در دومین رویداد بین المللی تاک 2 که در هتل آنا در ارومیه برگزار شد، افزود : سیاست های کلی رهبر انقلاب در ایجاد اشتغال پایدار باید درجهت کاهش دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان عملیاتی شود.

وی وجود 15 میلیون جویای کار پایدار را در کشور یک زنگ خطر دانست و تصریح کرد: نباید بگذاریم فرصت سوزی و غفلت جای فرصت سازی را بگیرد .

حجت الاسلام ذاکر با تاکید به اینکه باید خلاهای قانونی برسر راه اشتغال برداشته شود، خاطر نشان کرد: باید با کار کارشناسی ، فناوری و طرح های دانش بنیان را در جهت ایجاد اشتغال پایدار در جامعه هدایت کنیم.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی اظهار کرد: دریاچه ارومیه و بازارچه های مرزی استان می توانست 60هزار اشتغال پایدار در استان ایجاد کند اما متاسفانه تاکنون به درستی ازاین ظرفیت استفاده نکرده ایم.

وی خاطر نشان کرد: می توان از ظرفیت های گردشگری و طبیعت بکر استان با مدیریت و فراهم کردن بسترها و زیر ساخت ها و تسهیل اشتغال به اشتغال زایی در این حوزه برسیم.

حجت الاسلام ذاکر ادامه داد: 15هزار نیروی اشتغال در استان نسبت به سایر استان های کشور در سال های اخیر کمتر جذب در حوزه های مختلف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خلاهای قانونی برسر راه اشتغال برداشته شود

باید خلاهای قانونی برسر راه اشتغال برداشته شود