مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:002021-12-30اقتصادي

تکمیل آزادراه شهید سلیمانی قم تا پایان دولت سیزدهم


وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از آزادراه قم- راهجرد از تکمیل این پروژه تا پایان فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.

- ، رستم قاسمی بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران از تکمیل آزادراه قم-راهجرد تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در حوزه حمل ونقل احداث این آزادراه و راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان دو پروژه مهم استان قم به شمار می روند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در حوزه راه، آزادراه قم-راهجرد هم کمربندی شهر قم و هم بخشی از کریدور اصلی بندر امام (ره) تا تهران و رشت است، افزود: بنابراین این آزاد راه یکی از کریدورهای مهم آزادراهی کشور به شمار می رود و بر اساس برنامه ریزی سرمایه گذاری این پروژه به صورت مشترک بین وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این پروژه فعال شده و مشخصات بسیار خوبی نیز برای آن پیش بینی شده است، ادامه داد: روسازی این آزادراه بر خلاف بسیاری دیگر از آزادراه های کشور بتن است و فاز اول این آزادراه از قم تا راهجرد 75 کیلومتر طول دارد و در حال احداث است.

قاسمی با اشاره به اینکه برای فاز دوم نیز که از راهجرد تا اراک ادامه خواهد یافت، سرمایه گذار مشخص شده و عملیات احداث آغاز شده است، گفت: در مورد راه آهن تهران-قم-اصفهان نیز امروز جلساتی خواهیم داشت که بتوانیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه شهید سلیمانی قم تا پایان دولت سیزدهم

تکمیل آزادراه شهید سلیمانی قم تا پایان دولت سیزدهم