مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:552021-12-30سياسي

مکتب سردار سلیمانی مرکز مبارزه با سلطه جویان و ایجاد وحدت بود


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب سردار سلیمانی مرکز مبارزه با سلطه جویان و ایجاد وحدت بود.

- ، حسین نوش آبادی عصر پنج شنبه در مراسم رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در حرم مطهر امام زاده جعفر (ع) در پیشوا برگزار شد با اشاره به اینکه تعلق خاطر سردار شهید به خدا و مردم از حد تصور خارج است اظهار داشت: مکتب سردار سلیمانی برای مبارزه با سلطه جویان بود.

نوش آبادی با بیان اینکه همه مردم جهان در کشورهای مختلف از عراق و سوریه و یمن تا کشورهای آفریقایی مدیون تلاش های سردار شهید سلیمانی هستند گفت: این انسان بزرگ تمام تلاش و توانش را به کار بست تا امنیت را برای مردم جهان برقرار کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: نبردهای شهید سلیمانی در منطقه، به واسطه گفتمان هایی که صورت می گرفت بسیار ارزشمند بود و این همان رمز ماندگاری شهید بزرگوار ما پس از شهادت مظلومانه ایشان است.

وی عنوان داشت: سردار با شهادت دل های همه مستضعفان را تسخیر کرد و از قلب و ذهن ها هیچ گاه فراموش نخواهد شد، جنگ هایی که طی سال های قبل رخ داده جنگ بر علیه اسلام بوده و سردار سلیمانی علاوه بر رشادت ها و نجات مردم از جلادان آمریکا و صهیونیست ها اقداماتی ویژه داشت که وحدت را میان مسلمانان برقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی مرکز مبارزه با سلطه جویان و ایجاد وحدت بود

مکتب سردار سلیمانی مرکز مبارزه با سلطه جویان و ایجاد وحدت بود