مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 15:352021-12-30سياسي

مردم در حماسه 9 دی با بصیرت نقشه های اتاق فکر دشمن را خنثی کردند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مردم در حماسه 9 دی با بصیرت نقشه های اتاق فکر دشمن را خنثی کردند.

- ، حجت الاسلام سید ضیاالدین آقا جان پور ظهر پنج شنبه در مراسم حماسه 9 دی که در مصلی ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه مردم ورامین از پیشگامان انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت: مردم شهید پرور ورامین در سال 42 کفن پوشان در مقابل استبداد ایستادند و جان بر کف به مقاومت پرداختند و اکنون حق ویژه ای بر گردن انقلاب دارند.

آقا جان پور با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی برای اولین بار در ایران حاکمیت دینی بر این کشور حاکم شده بود گفت: مردمی همچون مردم با بصیرت ورامین نگذاشتند حتی وجبی از خاک کشور به تاراج برود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: طی وقایع سال 88 دشمن با فتنه جویان هم صدا شده بود و در این میان مردم آگاه و با بصیرت بو دند که صفشان را از دشمنان جدا کردند و پشت نظام و انقلاب و رهبری ایستادند و نقشه های اتاق فکر دشمنان در خارج از کشور را نقش بر آب کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام از کسانی استفاده می کنند که بصیرت لازم را نسبت به دین ندارند عنوان داشت: مردم در زمان امیرالمومنین و پیامبر اهل بیت را اسیر کردند و آن وقایع تلخ را رقم زدند اما خوشبختانه در این عصر مردم با رهبری همراه شدند و دشمنان را ناامید ساختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در حماسه 9 دی با بصیرت نقشه های اتاق فکر دشمن را خنثی کردند

مردم در حماسه 9 دی با بصیرت نقشه های اتاق فکر دشمن را خنثی کردند