مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 15:452021-12-30سياسي

روز بصیرت در رودان + عکس


مردم ولایت مدار رودان با تجمع در مقابل مسجد جامع این شهر با گرامیداشت حماسه 9 دی باری دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، آیین گرامیداشت حماسه 9 دی روز میثاق با ولایت و بصیرت در رودان با اجتماع اقشار مختلف مردم و همراهی مسوولان این شهرستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمد علی لبخندان در این آیین اظهار داشت: وقتی به تاریخ انقلاب نگاه می کنیم روزهایی را که رهبر انقلاب اسلامی است.

لبخندان تصریح کرد: در سال 88 فتنه ای آغاز شد که به تعبیر مقام معظم رهبری خصوصیاتی داشت که لطف خداوند را از پس آن احساس کردیم، در واقع جنگ تمام حزب ها و کشورها مخالف با جمهوری اسلامی که فریب خوردگان داخلی هم با آنها همراه شدند.

وی ادامه داد: خطری جدی انقلاب ما را در سال 88 تهدید کرد و اگر نبود مدیریت الهی و فرزانه مقام معظم رهبری، نقشه های شومی برای از بین بردن انقلاب تدوین شده بود به نتیجه می رسید.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: خسارت های بزرگی پرداخت کردیم اما نتایج بسیار بزرگی را هم بدست آوردیم.

وی تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب الهی است که رهبریت آسمانی دارد، آگاه باشید که الان هم در گوشه و کنار صداهای شیطانی از رفع حصر فتنه گران به گوش می رسد اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بصیرت در رودان + عکس

روز بصیرت در رودان + عکس