مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 18:052021-12-30سياسي

نگاه به پژوهش باید تغییر کند


مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: باید نوع نگاه به بحث پژوهش در استان و کشور تغییر کند و به جای نگاه اعلانی، نگاهی اعمالی و عملگرا داشته باشیم.

- قاسم سواری صنگوری امروز(9دی ماه) در حاشیه بازدید از غرفه جهاد دانشگاهی خوزستان در نمایشگاه هفته پژوهش استان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پژوهش امری است که هیچ سازمان، ارگان و کشوری مستثنی از آن نیست و نمی توان گفت که دستاوردها بدون پژوهش اتفاق می افتند.

وی افزود: باید نوع نگاه به بحث پژوهش در استان و کشور تغییر کند و به جای نگاه اعلانی، نگاهی اعمالی و عملگرا داشته باشیم.

مدیر آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در سال جاری برای موضوعات پژوهشی دستگاه های اجرایی مناسبت های خوبی برای این موضوع در نظر گرفته شد و از پژوهشگران تقدیر به عمل آمد.

سواری صنگوری ادامه داد: دستگاه های احرایی باید در زمینه رفع تنگناها و مشکلات کاری شان به این پژوهش ها و تحقیقات مراجعه کنند و این موضوع، نیازمند حرکت کردن پژوهش ها به سمت کاربردی شدن است تا اثر بخشی لازم را در چالش های استان، داشته باشند.

وی بیان کرد: کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان که ریاست آن با استاندار و دبیری آن با سازمان برنامه و بودجه خوزستان است، تلاش کرده تا مجموعه پژوهش های استان و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به پژوهش باید تغییر کند

نگاه به پژوهش باید تغییر کند