مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 19:152021-12-30سياسي

مردم ایران در حماسه بزرگ 9 دی نقشی تاریخی ایفا کردند


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: مردم ایران در حماسه بزرگ 9 دی نقشی تاریخی و حماسی ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رسول سنایی راد عصر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: حماسه مردمی و بزرگ یوم الله 9 دی توانست فتنه چندین ماهه در کشور را پایان دهد و محاسبات دشمنان را برهم زند و شادی دل علاقمندان به نظام اسلامی را رقم زند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا افزود: در جریان فتنه 88 مثلثی شوم تشکیل شد که اضلاع آن فتنه گران، اشرار و منافقین و بیگانگان بودند و در چنین شرایطی مردم غیور ایران تصمیمی انقلابی و حماسی گرفتند.

وی گفت: مردمی که در حماسه 9 دی حضور یافتند و به میدان آمدند تنها از یک جناح یا جریان انتخاباتی نبودند بلکه هر دو جناح و همه کسانی که به آینده نظام و انقلاب علاقمند بودند به میدان آمدند و نقشی تاریخی ایفا کردند وی گفت: در جریان فتنه 88 با لجبازی که توسط فتنه گران و دشمنان صورت گرفت به مردم این پیام را داد که آنچه اتفاق می افتد نه یک کارزار انتخاباتی بلکه یک اقدام براندازی و ضدانقلابی است.

سردار سنایی راد اضافه کرد: مردم ایران در این حماسه بزرگ نقشی تاریخی و حماسی ایفا کردند که ای کاش در کربلا و در صفین این اتفاق می افتاد که اگر چنین بود مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در حماسه بزرگ 9 دی نقشی تاریخی ایفا کردند

مردم ایران در حماسه بزرگ 9 دی نقشی تاریخی ایفا کردند