مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 19:452021-12-30سياسي

شهردار مشهد: ترویج فرهنگ مطالعه مورد حمایت قرار می گیرد


شهردار مشهد با اشاره به اینکه به دنبال ادای دین به حوزه کتاب و کتابخوانی هستیم، گفت: بر این اساس از اقدامات مرتبط با توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی حمایت خواهیم کرد.

- سیدعبدالله ارجایی در نشست صمیمی با تعدادی از نویسندگان و مولفین کتاب که در شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به حوزه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی احساس دین می کنیم، به ویژه زمانی که اهتمام و تاکید مقام معظم رهبری را نسبت به این حوزه مشاهده می کنیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس تصمیم گرفته شد تا طی نشست و گفت وگوهایی صمیمانه از نویسندگان کتاب هایی که برای اینجانب فرستاده و یا هدیه می شود در دو بخش نویسندگان درون شهرداری و بیرون از شهرداری مشهد که موفق به تالیف کتاب و یا ترجمه شده اند تقدیر شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه گمان نمی کردیم که تعداد زیادی نویسنده و مترجم کتاب در مدیریت شهری وجود داشته باشد، تصریح کرد: با این حال خوش بختانه در کنار کتاب هایی که از سوی مولفان خارج از بدنه شهرداری برای ما فرستاده یا هدیه می شود تعداد زیادی کتاب نیز که از سوی همکاران تالیف و یا ترجمه شده است به دست ما می رسد.

ارجایی خاطرنشان کرد: در مجموع از برگزاری نشست و گفت وگو با نویسندگان و مترجمان کتاب دو هدف را پیگیری می کنیم؛ اولین هدف عرض ارادت و احترام به ساحت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: ترویج فرهنگ مطالعه مورد حمایت قرار می گیرد

شهردار مشهد: ترویج فرهنگ مطالعه مورد حمایت قرار می گیرد