مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 19:552021-12-30سياسي

اخلاص و تبعیت از ولایت دو ویژگی بارز شهید سلیمانی


جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اخلاص و تبعیت از ولایت دو ویژگی شهید سلیمانی بود، گفت: شهید سلیمانی به هیچ کس کاری نداشت و می گفت هر آن چیزی که ولایت بگوید را انجام می دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ایران در سال 57 فتنه های گوناگون و جنگ های داخلی را در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب، مرکز و شمال کشور به وجود آورد و بعد از آنکه مردم از این فتنه ها عبور کردند 8 سال جنگ نابرابر را تحمیل کردند.

رضایی در ادامه به تشریح ابعاد فتنه سال 88 پرداخت و گفت: در سال 88، برخی از خواص این نظام غبار فتنه را در جامعه ایجاد کردند به طوری که تشخیص حق و باطل سخت شده بود و در اثر این فتنه که 8 ماه طول کشیدخساراتی به کشور وارد کردند اما نهایتاً مردم بصیر ایران اسلامی که در حقیقت آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند با حضور حماسی و خودجوش خود در روز 9 دی بی بصیرتی خواص را جبران کردند و به همین جهت این روز به یکی از ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سپس با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت هستیم و یاد این شهید عزیز را نیز گرامی می داریم، گفت: باید از خود بپرسیم چه دلیلی باعث شد که سردار دلاور ما اینگونه محبوب مردم شد و همه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و تبعیت از ولایت دو ویژگی بارز شهید سلیمانی

اخلاص و تبعیت از ولایت دو ویژگی بارز شهید سلیمانی